۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دیدار فرمانده هان «پ ک ک» با مقامات جمهوری اسلامی ایران و درخواست کمک از ایران؟!

دیدار فرمانده هان «پ ک ک» با مقامات جمهوری اسلامی ایران و درخواست کمک از ایران؟!

  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
  • ۲۲۴ بازدید
  • ۰

مقامات حزب پارت دمکرات کردستان عراق در ادعای مضحکانه مدعی شده اند ،  فرمانده هان پ ک ک به رهبری معصوم ماردین با مقامات جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرده و از ایران در خواست کمک کرده است،ادعای سخفیانه ، که کاملا با سیاست جمهوری اسلامی ایران در تضاد است.

به گزارش انجمن بی تاوان : جنگ نرم امروزه از کاربردی ترین تاکتیک های به روز دنیا محسوب می گردد. تخریب و یا تضعیف هر نظام و یا حکومتی با بهره مندی از جنگ نرم برای همگان امکان پذیر است.

اختلافات دیرینه بارزانی و پ ک ک بمنظور رسیدن به قدرت و حاکمیت بر کردها امروزه ابعاد تازه تری به خود گرفته و این اختلافات به نقطه اوج خود رسیده است.

جنگ رسانه ای میان مقامات سیاسی و نظامی  هر دو حزب پس از درگیرهای شنگال افزایش پیدا کرده است.

فرمانده هان پ ک ک و رسانه های این گروه تروریستی حزب پارت دمکرات (بارزانی) را جیره خوار  دولت ترکیه خوانده و روابط دیپلماتیک بارزانی با اردوغان را پر رنگ تر جلوه می دهند و این حرکت بارزانی را خیانت به کردها تلقی می کنند.

اکنون حزب پارت دمکرات اقلیم کردستان عراق در واکنش به ادعاهای پ ک ک و همچنین تخریب و ایجاد بدبینی میان هوادران گروه ،پ ک ک را به همکاری با جمهوری اسلامی ایران متهم می کند…

وب سایت باسنیوز از ارکان رسانه ای مسعود بارزانی در ادعای مضحکانه مدعی شده است ، فرمانده هان پ ک ک به رهبری معصوم ماردین با فرمانده هان سپاه پاسداران ملاقات کرده و از جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک نظامی و لجستیکی کرده است.

حزب پارت دمکرات اقلیم کردستان عراق در شرایطی چنین ادعای سخیفانه را می کند که ، جمهوری اسلامی ایران ضد تروریست بوده و همیشه در میدان نبرد با تروریست های بوده و جزء کشورهای قربانیان ترور در دنیا بحساب می آید.

پ ک ک و شاخه ایرانی این گروه تروریستی موسوم به پژاک از دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مذاکره با این احزاب تروریست بمنزله خیانت به خون شهیدان و قبول کردن تروریست ها .

جمهوری اسلامی ایران مرزهای غربی کشور را بمنظور مقابله با تحرکات تروریستی پ ک و پژاک کنترل و به  کوچکترین حرکت تروریست ها واکنش نشان می دهند، بعنوان نمونه می توان به آخرین عملیات نیروهای نظامی ایران در ثلات باباجانی کرمانشاه اشاره نمود که ۱۲ تن از عناصر پژاک در این عملیات معدوم شده اند.

پ ک ک و پژاک ۲۹۰ تن از هم وطنان ما را در خاک کشور شهید کرده و به زیر ساختارهای اقتصادی و نظامی ما در کردستان آسیب رسانده بنابراین  جمهوری اسلامی ایران این تروریست ها را عامل قدرت های جهانی خوانده و مذاکره با این تروریست ها در سیاست خود نکنجانده است.

ادعاهای سخیفانه حزب پارت دمکرات کردستان عراق مصرف داخلی داشته و بیشتر در راستای اهداف حزبی چنین ادعاهای را می کند. پ ک ک و پژاک دشمن ایران و انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون با این گروه های تروریستی در جنگ هستیم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین