۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دلایلی محکم بر وجود بی بند و باری و فحشا در فرقه پ.ک.ک و پژاک

  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱۱۳۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :فرقه ضد بشر پ.ک.ک و پژاک پا را فراتر گذاشته و خود را تبدیل به یک نظریه پرداز جهانی کرده است ، و با تحصیلات خواندن و نوشتن اقدام به تحلیل جریانات سیاسی می کنند. تحلیل های را که همیشه خود را در راس جریانات قرار داده و خود را از مدافعان حقوق بشر و مبارزانی را که در جهت آزادی و رهایی ملت ها جنگ می کند عنوان کرده و سایر احزاب و  حکومت ها را  از عاملان بدبختی بشر یت  می داند و با تبلیغات گسترده و سرمایه گذاری های کلان  چهره سایر احزاب و دولتها را  جنایت کار و خائن نشان می دهد . یک نمونه از سیاه نمایی این فرقه خبری است  که در نشریه آلترناتیو به چاپ رسانده است خود جایی بحث و گفتگو دارد ، مضمون خبر با این عنوان که ٌجمهوری اسلامی ، پیام آور فقر، فحشا و اعتیاد برای جامعه ی کورد ٌ به چاپ رسیده است ، آیا واقعاً خبر منتشره در خصوص ایران صدق می کنند؟ آیا ایران اسلامی پیام آور فحشا و اعتیاد است؟ اما دلایل محکمی وجود دارد که این خبر را به کلی تکذیب می نماید ، برای واضح شدن موضوع و اثبات وجود فقر و فحشا و اعتیاد در فرقه پژاک ،انجمن بی تاوان آذربایجان غربی چند ادله محکم و غیر قابل انکار  اشاره می نماید.

۱_  سنین ۱۵الی ۱۸ سال  که بدترین شرایط سنی و اوج شهوت و نیاز جنسی  هر فرد نوجوان و جوانان می باشد ، و باید در این محدوده سنی برخی مراقبت ها و ارتباط ها کنترل شود ، ولی در فرقه پ.ک.ک و پژاک موضوع بر عکس می باشد  روابط دختر و پسر نوجوان در مقر گروهک آن هم بدون هیچ گونه ممانعت و عدم پایبندی به موازین شرعی خود نشان از ترویج فحشا میان اعضای می باشد.

۲_ مخالفت با حجاب دختران و آزادی روابط دختران با پسرها و نفی عقاید اسلامی نشان های از بی بندو باری و فحشا می باشد.

۳_  از مهم ترین راهکارهای پ.ک.ک و پژاک برای فریب نوجوان و جوانان شعار آزادی جنسی در گروهک می باشد و  کثرت حضور جوانان و نوجوانان خود مصداق این گفته می باشد.

۴_  با اهمیت جلوه نشان دادن جایگاه زن و اعتبار دهی به مقام و منزلت زن بدون استثنا و یا شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل می کنند! دختران زیادی را از کانون خانواده جدا کرده سپس با عنوان محافظان سران انتخاب کرده روابط نامشروعی را بر قرار می کنند .

۵_  تعداد فرمانده هان دختردر گروهک بیشتر از فرمانده هان پسر در گروهک می باشد  ، تا با این عمل به راحتی بتوانند از دخترها سوء استفاده جنسی نمایند.

۶_ خود کشی دختران جوان در فرقه نشان از اوج بی بندوباری و فحشا در گروهک می باشد،نمونه اسامی دختران عضو پژاک که به خاطر تجاوز جنسی خودکشی کرده اند:

دوله نودیده (کد زیلان)، شیرین آمود (کد آیتن)، رحیمه یاشار (کد ریحان)، سحر فیلیز (کد سوزدار)، هدیه زنگین (کد بریوان)، سونگول سالمان (کد روزرین)، فاتما بایسال (کد ژیندا)، امینه عثمان (کد آهین ) و … .

۷_ اعترافات برخی از اعضاء جدا شده در خصوص بی بند وباری و فحشا در فرقه به عنوان مثال ژدت بولدان”، روزنامه ‌نگار و شهردار سابق “یوکسک اوآ”، در اروپا با ده نفر از زنان این گروه که از آزار و اذیت عبدالله اوجالان، سردسته “پ.ک.ک” و دیگر سران سازمان به ستوه آمده و فرار کرده بودند،

بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد، اما در عمل چنین نیست. عثمان اوجالان ۶۰ ساله، برادر رهبر پ.ک.ک دو بار ازدواج کرد آن هم با دو دختر جوان ۳/۱ سنش (یکی ۲۱ ساله اهل منطقه قطور خوی و دیگری ۲۲ ساله اهل آکره کردستان). البته بدون این که روال متداول جامعه را طی کند. رهبر پژاک نیز با یک دختر آلمانی ازدواج کرده است. او مقیم آلمان است و در جایی گرم و نرم ادعای مبارزه برای کرد را دارد در حالی که اعضای سیه روز و ساده هم حق ازدواج ندارند، از سوء تغذیه رنج می برند و حق بازگشت هم ندارند. مردم کرد در ترکیه و عراق زندگی اقتصادی سختی را می‌گذرانند، اما روزنامه “ملیت”، نوشت که عثمان اوجالان ۵/۲ کیلو طلا به زن جدیدش داد و هزینه ازدواجش نیز ۵۲ هزار دلار بوده است. حال خودتان قضاوت کنید آیا پ.ک.ک و پژاک پیام آور فقر و فحشا است یا ایران اسلامی؟

اما در خصوص اعتیاد نیاز به بحث نیست چرا که همه می دانند اصلی ترین منبع درآمد این فرقه در کوهستانها قاچاق مواد مخدر می باشد و همچنین عکاس های  زیادی از داخل گروهک انتشار شده است که جوانان و نوجوانان در  گروهک به راحتی دخانیات استعمال می کند و بیشتر ین چیزی که در مقر گروهک یافته می شود سیگار است یعنی بیشتر از نان شب می توان سیگار بدست آورد البته سران فرقه با این نوع سیاست وابستگی اعضاء را تضمین می کنند به این دلیل که یک فرد معتاد هیچ اراده ی نداشته و تابع دستورات سران می باشد و برای هر عملیات تروریستی فقط بله می گوید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *