۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خشم و نگرانی پ ک ک از احداث پایگاه سپاه پاسداران

خشم و نگرانی پ ک ک از احداث پایگاه سپاه پاسداران

  • ۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۲۶۵ بازدید
  • ۰

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در راستای حفظ و امنیت پایدار مرزنشینان در منطقه صفر مرزی چالداران پایگاه احداث نموده است ،احداث این پایگاه موجب خوشحالی و شادمانی اهالی منطقه کشته و از طرفی خشم و نگرانی تروریست های پ ک ک و پژاک را به همراه داشته است.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از منابع محلی ، سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران در راستای ایچاد امنیت و اقتدار پایدار در مناطق مرزی چالدران در شمال غرب کشور اقدام به احداث پایگاه نموده است.
احداث پایگاه در روستای مرزی جولمگ قران شهرستان چالداران از توابع استان آذربایجان غربی موجی از خوشحالی و شادمانی اهالی منطقه را به همراه داشت است.

اهالی منطقه طی تماس با انجمن بی تاوان مراتب تقدیر و تشکر را از سپاه پاسداران اعلام نموده اند،روستائیان منطقه وجود عناصر مسلح پ ک ک و پژاک در روستا و باج گیری آنها از خانواده را بزرگترین معضل پیش روی خود اظهار داشته اند و احداث پایگاه از سوی سپاه پاسداران در این منطقه را اقدامی موثر در راستای حفظ امنیت و آرامش خانواده های کُرد عنوان کرده اند.

ایجاد پایگاه در این منطقه خشم و نگرانی سازمان تروریستی پ ک ک را به همراه داشته است،عناصر مسلح پ ک ک همانند سابق توان تردد در روستا را نداشته تا اموال خانواده ها را به سهل تاراج کنند. ربودن و یا فریب دختران و پسران کم سن و سال از خانواده ها و عضویت آنان در سازمان تروریستی از مهمترین برنامه های پ ک ک و پژاک در این مناطق محسوب می گردد ولی اکنون عدم ارتباط گیری کادرها با اهالی روستا عضوء گیری را برای تروریست ها با مشکل مواجه کرده است.

نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بر قراری امنیت و اقتدار پایدار در مناطق مرزی کشور نقش بسزایی ایفا می کنند.

قبلی «
بعدی »

بدون دیدگاه

  1. درود به مخاطبین فهیم و ننگ بر عوامل خودفروخته و مزدور که در پس پرده استراتیژیک ترین همکاری های نظامی و اطلاعاتی و تجارت مواد مخدر را از طریق پ ک ک و حشد الوحشی و حزب الله و امثالهم مرتکب میشوند و همچنین به خود فروختگانی هم چون پ ک ک که ایدئولوژی مشخص و برنامه ای تعریف شده آنهم بواسطه سرسپردگی و مزدوری برای رژیم تهران و جمهوری اسلامی و سپاه سرکوبگر آن و….. در قبال کردستان تا کنون ارائه نداده اند و در لوای مبارزه خلق کرد بزرگترین ضربات و خیانتها را بر ملت کرد تحمیل کرده اند و زنده باد ملت آزادی خواه ایران و تمامی خلق های دربند آن از ترک و لر و بلوچ و کرد و عرب و فارس و مازنی و گیلک و ترکمن و….که در یک دام گرفتار و در یک سرنوشت شوم گرفتاریم و آرزوی سربلندی ایران و کوتاهی دست این اختاپوس بیمار و نابودی این ویروس خطرناک و رهایی تمامی منطقه از دخالت مذبوحانه و شئونیزم مذهبی آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین