۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حاجی احمدی:آتش بس با ایران به پایان رسید

حاجی احمدی:آتش بس با ایران به پایان رسید

  • ۷ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۳۹ بازدید
  • ۰

گروهک یاغی و کُردستیز پژاک بدنبال اعدام دو تن از اعضای تروریستی خود هر روز با صدور بیانیه های تکراری از نقض آتش بس از سوی ایران سخن می گویند و ایران را متهم به عدم پایبندی به مفاد آتش بس محکوم می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده تروریستی پژاک ،اعدام دو تن از اعضای تروریستیی گروهک را به قول خودش محکوم کرده و از پایان آتش بس با ایران خبر داده .حاجی احمدی در شرایطی از آتش‌بس سخن به زبان می آورد ، که اگر کسی از موضوع اطلاعی نداشته باشد فکر می‌کند پژاک هروقت اراده کند، قادر به حضور در میدان نبرد با سپاه خواهد بود. این درحالیست که با خواهش‌ و تمناهای بسیار، سپاه به این درگیری‌ها پایان داد و اعضای این فرقه را از خاک ایران بیرون راند.
اما واقعیت موضوع آتش بس میان ایران و پژاک موضوعی خود ساختگی است که سران این فرقه مطرح کرده اند.
گروهک تروریستی پژاک در سال ۱۳۹۰ عجز و ناتوانی خود را در برابر سپاه پاسداران ایران کاملاً احساس کرد ، بنابراین با میانجگیری و پاردمیانی اتحاد میهنی کردستان و خواهش و تمناهای پ‌ک‌ک و شخص مراد کارایلان(که در آن زمان همه‌کاره‌ی پ‌ک‌ک و پژاک بود)، سپاه جنگ را متوقف کرده و پژاک خاک ایران را ترک کرده و بسوی قندیل رهسپار گردید. از آن زمان تاکنون، پژاک همچنان در سکوتی مرگبار و انزوای کامل در دره‌ها و غارهای قندیل به سر می‌برد.
پژاک برای توجیح عجز و ناتوانی های فرقه و همچنین شکست از سپاه پاسداران موضوعی بنام آتش بس را مطرح کرده و انزوای گروهک در دره ها و غارهای قندیل را پایپندی به مفاد آتش بس اعلام می نماید. جمهوری اسلامی ایران پژاک را گروهکی یاغی می داند که نوکر حلقه به گوش پ ک ک بوده و با اخاذی و باج گیری در مناطق کردنشین سبب نا امنی در کردستان ایران شده است ، و تا کنون هر موقع به خاک ایران تجاوز کرده اند پاسخ شدیدی نسبت به رفتار های تجاوزگرانه خود دریافت کرده است ، و موضوع آتش بس میان ایران و پژاک چیزی است که آنان برای اعتبار دهی به گروهک خود بیان می دارند و ایران تعدادی یاغی و قاچاقچی را در این حد و اندازه نمی بیند که با آنان قرارداد آتش بس داشته باشد.
اگر جمهوری اسلامی ایران موضوع آتش بس با پژاک را بعنوان عهدنامه قبول نماید در واقع به جنایات و عملیات تروریستی پژاک رسمیت بخشیده است و خون هزران افراد بی گناه را نادیده گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *