۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جو سازی رسانه های تروریستی پژاک در ارتباط با خودکشی یک دانشجوی کُرد

جو سازی رسانه های تروریستی پژاک در ارتباط با خودکشی یک دانشجوی کُرد

  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۱۰ بازدید
  • ۲

خودکشی یک دانشجوی کُرد از دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه در خوابگاه بنت الهدی تبدیل به خوراک تبلیغاتی برای گروهک های تروریستی بویژه پژاک شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سوء استفاده گروهک های تروریستی از رسانه ها و فضای مجازی جزء لاینفک خط مشی و استراتژی گروه های تروریستی ضد اجتماعی می باشد. این گروهک های تروریستی با تبلیغاتهای کاذب بدنبال تشویش اذهان عمومی می باشند. گروهک های تروریستی نظیر پژاک با شایعه پراکنی و دروغ گویی بدنبال ایجاد تنش و تفرقه افکنی درجامعه بوده و اصلی ترین هدف آنان تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین الملی می باشد.
گروهک یاغی و قاچاقچی پژاک که در ترانزیت مواد مخدر در خاورمیانه نقش بسزایی را ایفا می کند ، همیشه با سوءاستفاده از رسانه های خود جمهوری اسلامی ایران را متهم به پخش مواد مخدر در سطح جامعه و کردستان ایران می نماید، و سپاه پاسداران را از مهمترین عاملان اعتیاد جوانان ایرانی می داند .اما نکته جالب توجه اینکه هر موقع دستگاه های قضایی جمهوری اسلامی ایران ، اقدام به اجرایی حکم اعدام عاملان مواد مخدر می کنند، رسانه های تروریستی نظیر پژاک ندای حقوق بشر سر می دهند و از قاچاقچیان مواد مخدر حمایت می نمایند، و این رفتار پژاک ماهیت فرقه را هویدا می سازد چرا که این گروهک قاچاقچی از طرفی ایران را متهم به پخش مواد مخدر کرده و از طرف دیگر از محکومان مواد مخدر حمایت بعمل آورده و این رفتار پژاک تناقضی آشکار است.
اکنون پژاک سوژه خبری جدیدی را یافته و با شایعه پراکنی و دروغ گویی و بکارگیری کلمات احساسی به اهداف تروریستی تداوم می بخشد. خودکشی یک دانشجوی کُرد از دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه در خوابگاه بنت الهدی خوراک تبلیغاتی گروهک های تروریستی شده است. طبق آخرین اخبار رسیده و با توجه به اظهارات دوستان نزدیک وی این دومین باری بوده که “شیدا حاتمی” اقدام به خود کشی کرده است.
شایان ذکر است، دلیل اصلی مرگ وی خونریزی داخلی به دلیل پیچاندن ظناب به دور گردن خود است.وی زمانی که در خوابگاه تنها بوده است طناب پرده اتاق را دور گردن خود می پیچد و خود را محکم به تخت می بندد با این کار بدن وی خونریزی داخلی می کند و جان خود را ازدست می دهد.
وی زمانی که در خوابگاه تنها بوده است طناب پرده اتاق را دور گردن خود می پیچد و خود را محکم به تخت می بندد با این کار بدن وی خونریزی داخلی می کند و جان خود را ازدست می دهد.
اما رسانه های تروریستی پژاک در کوه ها و دره های قندیل و به دور از جامعه اخبار متفاوتی را منتشر می کند ، این رسانه ای تروریستی مدعی می شوند که این دانشجوی دختر به قتل رسیده و آثار ضرب و شتم بر روی گردن و چند عضو دیگر شیدا مشهود بوده و برای مسئولان پزشکی قانونی مسجل شده است که وی به قتل رسیده است، در حالی که پلس و پژشکی قانونی تا این لحظه به طور رسمی در این خصوص اظهار نظر نکرده ولی رسانه های پژاک خبر از قتل شیدا حاتمی می دهند.
شایعه پراکنی و یاوه گویی استراتژی فرقه های تروریستی بوده تا از احساسات و هیجانات جوانان و نوجوانان بهره مند شوند.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. خودکشی نیس تا کی میتونین مردمو فریب بدین

  2. با تمام احترامی که برای آقای دکتر فتاحی قائل هستم ولی در این مورد مایه تاسف است که این چنین قاطعانه در مورد پرونده ای که اصلا در حوزه کاری خودش نیست قاطعانه تصمیم می گیرد و با رسانه ای کردن دلیل غیر منطقی راه را برای انجام تحقیقات بیشتر می گیرد.
    آقای دکتر شما متخصص چشم پزشکی هستید، انتظار می رود بدانید!! که تشخیص عمده موارد خودکشی فقط با چک علائم و نشانه های سطحی و objective قابل انجام نیست و در عمده موارد نیاز به کالبدشکافی یا بررسی های پاتولوژیک و آزمایشگاهی بیشتری دارد که جواب این آزمایش های پاراکلینیک هم بعضا چندین روز زمان می برد ، اگر تشخیص این موارد مشکوک به این راحتی که شما فرمودید بود دیگر نیازی به سازمانی مانند پزشکی قانونی، سازمانهای جنایی یا … نیست و هر پزشکی با هر تخصصی در مطب خود می تواند در مورد همه موارد مشکوک مرگ گواهی مرگ صادر کند
    بنظر من خیلی دور از اخلاق جامعه پزشکی است که شما در مورد یک case که ارتباط خاصی با تخصص شما ندارد و صرفا با یک physical exam سطحی نظر بدهید.
    این مسله شاید برای شما و امثال شما چندان مهم نباشد ولی باید این را هم درک کنید این فرزند برای خانواده اش چه ارزش و گنجینه ای بوده است که حداقل کاری که می توانید بکنید کمک در تشخیص علت اصلی مرگ می باشد نه اینکه با این افاضات نابجا و دور از وجدان و اخلاق پزشکی یک جامعه کم سواد را به کام پست و مقام خودتان گمراه کنید و بدتر از همه راه را بر تحقیقات بیشتر در این زمینه توسط متخصصین این حرفه بگیرید
    ایا اگر فرزند شما بود به این سرعت تصمیم می گرفتید و در رسانه ها این چنین قاطعانه قسم می خوردید ؟ خواهش می کنم مقداری به وجدان خود برگردید و ازش ها و باورهای خود را نیز که به آنها سوگند می خورید زیر سوال نبرید، ایا دکتر اون زمان گدشته که دیگر مردم چشم و گوش بسته به افاضات غیر علمی شما لبیک بگویند اکنون در هر کوره دهی هم می توان افراد باسواد و آگاهی را یافت که حداقل سیاه را از سفید تشخیص دهند و همانند شما در دنیای خاکستری سیر نکنند
    ارادت مند
    یکی از همکاران شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین