۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تناقض گویی پژاک در تحریم انتخابات از سوی علمای دینی اهل سنت !

تناقض گویی پژاک در تحریم انتخابات از سوی علمای دینی اهل سنت !

  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
  • ۳۷۸ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پژاک با اعلام این خبر که علمای اهل تسنن انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کردند ، بار دیگر از ماهیت دروغگویی ، کردستیز و فتنه انگیزی خود پرده برداشت.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هر روز بیانیه های مختلفی را صادره می کند تا فضای مناسبی برای تحریکات تروریستی خود فراهم نماید.
این گروهک تروریستی پیش تر با صدور بیانیه ی اعلام کرد پژاک و تمام احزابی کردی انتخابات سال ۹۲ ایران را تحریم کرده و از کُردهای ایران خواست تا در انتخابات مشارکت ننمایند ،ولی این بیانیه بی اعتبار پژاک و اپوزسیون کُردی در آرام کردن هیجانات و شور انتخاباتی مردم کردستان موثر نبود. بنابراین این فرقه تروریستی در اقدامی جدید تصمیم گرفت تا با استفاده از عقاید دینی آنان مانع از حضور مردم با غیور و آگاه کُرد در انتخابات شود ، و با سیاه نمایی هر چه تمام بیانیه ی صادره کرد و اعلام داشت علمای دینی اهل سنت انتخابات ریاست جمهوری ایران را بایکوت کرده و از آنان خواسته اند تا در این انتخابات مشارکت نکنند.
این بیانیه پژاک با اصل واقعیت در تناقض است . چرا که در نماز جمعه هفته پیش در تمامی نقاط ایران ائمه جماعت تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات را داشتند . همچنین در بزرگترین همایش مبعٍث حضرت رسول ،امام راحل و بیداری اسلامی با حضور تمام علمای اهل تسنن در مشهد برگزار گردید ، که در این همایش مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده در انتخابات مصداق بارز حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی است.
همایش ˈمبعث، امام راحل و بیداری اسلامیˈ همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) با حضور ۶۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی استانهای شرقی کشور به مدت یک روز در مشهد برگزار شد.
تقویت و تبیین مولفه های وحدت بین شیعه و سنی و توجه به اشتراکات بین آنها و نقش علمای این مذاهب برای تحکیم وحدت از جمله اهداف برگزاری همایش مزبور عنوان شده است.
اکنون پژاک قصد دارد همانند انتخابات گذشته با سیاه نمایی مردم فهیم و باشعور کُرد را از صحنه انتخابات دور نماید ، ولی خوشبختانه هیچ وقت نتوانسته است به اهداف شوم خود دست بیابد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین