۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تشویش اذهان عمومی در رسانه های احزاب تروریستی و ضد انقلاب (۳۰ هزار نفر برای مقابله با روز زبان مادری)

تشویش اذهان عمومی در رسانه های احزاب تروریستی و ضد انقلاب (۳۰ هزار نفر برای مقابله با روز زبان مادری)

  • ۴ اسفند ۱۳۹۲
  • ۴۰۸ بازدید
  • ۱

مناطق صفر مرزی استان آذربایجان غربی که روزگاری جولان گاه گروهک تروریستی پژاک بود، ولی امروزه محل رزمایش هزران بسیجی کُرد می باشد. رزمایش هزران نفری در استان های کشور تبدیل به خاری بر چشم احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب گردیده و با سوء استفاده از فضای مجازی روز زبان مادری را بهانه قرار داده و حضور هزاران نفری نیروهای نظامی در خیابان های ارومیه را مصادف با روز زبان مادری!!! و کنترل جو روز زبان مادری عنوان کردند؟!

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مناطق صفر مرزی شاهد رزمایش هزران نفری بسیجیان کُرد منطقه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می باشد . وزینه صفرترین نقطقه ی مرزی ایران یعنی همان جایی که یک روز پر بود از پژاک و ضد انقلاب و از اینجور چیزها، ولی امروزه در سایه ی اقتدار نظامی جمهوری اسلامی و وفاداری مردمان فهیم و با شعور این مناطق به رهبری و انقلاب اسلامی ایران امنیتی پایدار در این مناطق به وجود آورده است.
جمهوری اسلامی ایران امروزه همایش امنیت پایدار با حضور چند هزار نفری بسیجیان این مناطق که همه آنان از هم وطنان کُرد می باشد ، برگزار می کند ،و کلی فرماندهان و مسئولین تراز اول را در کنار مردم بر فراز کوه های خونین وزینه جمع می کند، واین خود حامل پیام مهمی برای احزاب و اپوزسیون می باشد ، چرا که امنیت مناطق مرزی بدون خواست و اراده ی اکراد به سختی بر قرار می گردد .

احتمالا همه در جریان برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استانمان هستید. رزمایشی که علاوه بر آذربایجان غربی در استان های یزد و هرمزگان هم در حال برگزاری است. چیزی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از فرزندان همین خاک و همین ملت در قالب گردانهای بسیج از جای جای استانمان در این رزمایش شرکت کرده اند.

از قضا رزمایش شکیل و افتخار آمیز الی بیت المقدس تا همین دیروز یعنی(۲ اسفند ۱۳۹۲/ روز زبان مادری) به طول انجامید.حالا در این میان چند تا جوجه سایت نویس ضدانقلاب آمدند و در رسانه های بدخواهشان نوشتند: حضور هزاران نفری نیروهای نظامی در خیابان های ارومیه مصادف با روز زبان مادری!!!

انصافا این دوستانمان وقتی خوابنما میشوند، هیچ چیزی کم نمیگذارند. و کلی موجبات خنده و فرح مذاق ما را فراهم می سازند.یعنی ۳۰ هزار نفر از بچه های همین ملت آمده اند برای کنترل جو روز زبان مادری!؟ اصلا، تا لحظه نگارش این مطلب، چند نفر خبر داشتند که دیروز، روز زبان مادری بود؟!

این آقایان ضدانقلاب مضحک بعضی وقت ها یک چیزهایی از خودشان در میکنند که نگو. مثلا اخیرا نوشته بودند که هر هفته چیزی حدود ۲۵۰ نفر در زندان های آذربایجان غربی اعدام میشوند!! ۲۵۰ نفر! یعنی احتمالا تا پایان سال جاری کسی در زندان ها نمانده و نوبت به مرم عادی می رسد(!)

یا اخیرا مدعی شده بودند، که پس از اظهارات نماینده مهاباد(در خصوص تشکیل استان کردستان شمالی) هزاران نفر در خیابان امام ارومیه کتک کاری کرده اند! یا ما در آذربایجان غربی زندگی نمیکنیم، یا آن ها از آن طرف مرزها خیابان های ما را بهتر دید میزنند.

اما سئوالی که اینجا مطرح می شود این است که: انصافا خودتان این چرندیات را باور میکنید؟

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. هه هه شما داری به نفع خود تجزیه و تحلیل می کنی…بی زحمت خفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *