۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تزریق بودجه هنگفت به P.K.K با هدف اختلاف افکنی بین کردستان و آذربایجان

تزریق بودجه هنگفت به P.K.K با هدف اختلاف افکنی بین کردستان و آذربایجان

  • ۱۷ دی ۱۳۹۲
  • ۲۳۱ بازدید
  • ۰

بررسی ها نشان می دهد تلاش های گسترده اخیر در فضای مجازی برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی کرد و آذری به واسطه عناصر وابسته به گروهک تروریستی پژاک و تیم چند نفره سایبری P.K.K در ترکیه هدایت می شود.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :عناصر گروهک تروریستی پژاک پس از تحمل ضربات سنگین در مرزهای ایران و خوردن دست رد به سینه آنها در مناطق کردنشین و آذری زبان در مرزهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه پروژه تفرقه افکنی کرد و آذری را به صورت گسترده در فضای مجازی کلید زده اند.

اختلاف آذری ها و کرد زبانها سناریوی خیالی بود که انگلیسی ها از سالهای بیار دور برای پیاده کردن سیاست ها خود و باز کردن جای پا و ایجاد بهانه برای حضور در آذربایجان های ایران و کردستان دنبال می کردند اما با هوشیاری مردم این مناطق و چندان نمود و بروزی پیدا نکرد.

این نقشه نخ نما پس از پاکسازی گسترده مناطق آذری و کردنشین از وجود گروک تروریستی پژاک با هدف ایجاد اختلاف و درگیری میان آذری ها و کردها مجددا بر سر دست گرفته شده به این امید که با تحریک احساسات کردی و یا آذری مردم بتوانند به نا امنی در این مناطق دست پیدا کنند.

مطرح کردن مسائلی مثل پان کردیسم در ماه های گذشته و پان آریائیسم در روزهای اخیر، تحریک آذری زبان ها برای اعتراض و انتقاد به نام کردی برخی شهرها در این ستان و یا کرد زبان بودن آنها، حمله به مسئولین و نمایندگان مجلس با بزرگنمایی زبان و یا قومیت آذری و کرد آنها از جمله محورهای ایست که در این پروژه تعریف شده دنبال می شود.

ایجاد کمپین در صفحات فیسبوکی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است. البته این اقدام به حدی مضحک و کودکانه است که کردها و آذری زبان ها در کامنت های متعدد آن را محکوم کرده اند.

برخی منابع آگاه از اختصاص بودجه سری دستگاه های جاسوسی برای تزریق به P.K.K برای پیشبرد برنامه های تفرقه افکنانه در عراق، ترکیه و ایران خبر می دهند. این موضوع را یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه نیز در مصاحبه با تلویزیون این کشور اعلام کرده است.
تفرقه میان آذری و کرد پروژه کهنه بریتانیاست/ ملتی که در حال تسخیر فضا است در چاله انگلیسی نمی افتد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: تفرقه افکنی میان کرد و آذری زبان ها در شرایطی که ملت ایران مثل یک ید واحده در برابر زورگویی های عالم ایستاده و علم ایرانی فضا را تسخیر کرده است، مضحک و ساخته دست های تفرقه انداز غرب مخصوصا بریتانیا است و مردم بصیر ایران در این چاله های قدیمی نخواهند افتاد.

دکتر نعمت الله منوچهری در خصوص برخی تلاشها برای تفرقه افکنی میان مناطق کردنشین و آذری زبان های کشور در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: مضحک و خنده دار است در شرایطی که ملت ایران در حال تسخیر فضا است عده ای در منجلاب تفرقه افکنی های قومیتی دست و پا می زنند.

منوچهری گفت: این توهین به شعور مردم کرد و آذری است که گمان کنیم اینها تحت تأثیر چنین القائات کودکانه ای قرار می گیرند چون بصیرت این مردم و برادری آنها ریشه در اسلام و ایرانی بودنشان دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران چه کرد و چه آذری اول مسلمان هستند و بعد ایرانی و این نقاط مشترک بسیار پر رنگ تر از آنچیزی است که بخواهند برای از بین بردن آن نقشه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: تردیدی نیست که اگر چنین مسائلی ریشه یابی شود به راحتی پای آمریکا و اسرائیل و به میان می آید و ریشه کار به معاندین ملت ایران باز خواهد گشت.

منوچهری ادامه داد: البته این موضوع و تفرقه اندازی میان آذری ها و کردها دست پخت قدیمی بریتانیا است و البته مردم ایران به خوبی این توطئه ها را می شناسند.

منوچهری از دستگاه های نظارتی خواست تا با پیگیری چنین فضا سازی های مسمومی با عاملین آن برخورد و مردم در جریان این رسیدگی ها قرار گیرند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر همه زورگویی ها اظهار داشت: ایران از کرد گرفته تا ترک و بلوچ و عرب و.. یک ید واحده شده و زورگویی های استکبار را پاسخ داده اند و در این شرایط صحبت از تفرقه و دو دستگی بوی نفاق و سیاست غربی ها را می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین