۹ فروردین ۱۴۰۳

رامین حسین پناهی خوراک تبلیغاتی تروریست های پ ک ک و پژاک

  • ۶ خرداد ۱۳۹۷
  • ۳۹۳ بازدید
  • ۱

تروریست های پ ک ک و پژاک رامین حسین پناهی تروریست حزب کومله را ابزاز تبلیغاتی کرده و در رسانه های به نفع فرقه جولان می دهند .

به گزارش انجمن بی تاوان  ، تیر ماه سال گذشته‌ تیمی مسلح از پیشمرگ‌های کومله‌ “مهتدی” که‌ چهار نفر بودند به‌ منظور خرابکاری و آدم ربایی وارد شهر سنندج شده‌ بودند. با توجه‌ به‌ فرهنگ دیرینه‌ی مردم کردستان و دوست داشتن نظام و حفظ امنیت موجود در کردستان،به‌ محض مشاهده‌ این عناصر از طرف مردم،گزارش آن را به‌ نیروهای نظامی و امنیتی دادند و نیروهای امنیتی نیز با طرح برنامه‌ایی قصد دستگیری آن ها را داشتند که‌ با مقاومت این عناصر روبه‌رو شدند و ناچارا درگیری میان این افراد و نیروهای امنیتی در شهر سنندج روی داد که‌ منجر به‌ کشته‌ شدن ۳ عنصر کومله‌ و زخمی شدن یکی از آن‌ها شد.

فرد دستگیر شده‌ “رامین حسین پناهی” پس از رسیدگی‌های پزشکی و بهبود یافتن،تحویل مراجع قضایی شد که‌ مطابق قوانین موجود در کشور با ایشان برخورد شود.در هر کشوری حتی کشورهای غربی،فردی که‌ مسلح باشد و علیه‌ امنیت ملی اقدام نماید و در مقابل نیروهای نظامی و امنیتی کشورش دست به‌ اسلحه‌ ببرد،با توجه‌ به‌ قوانین موجودشان قطعا برخوردهای شدیدی با این نوع افراد خواهند کرد.
حال که‌ رامین حسین پناهی جرم‌هایش مشخص و روشن است با عضویت در کومله‌ و به‌ شیوه‌ی مسلحانه‌ وارد شهر شده‌ است و طی یک درگیری مسلحانه‌ بازداشت شده‌ است،مطابق قوانین جمهوری اسلامی با ایشان برخورد خواهد شد و این مسئله‌ نزد هیچ سازمان یا کشوری غیرمعقول نیست و جمهوری اسلامی برای پایداری امنیت و آرامش شهروندان باید چنین برخوردهایی با اینگونه‌ افراد داشته‌ باشد.

در این میان باز احزاب کمپ‌نشین فرصت را غنیمت شمرده‌ و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند که‌ این‌بار در این آب هیچ ماهیی وجود ندارد،این احزاب که‌ هیچ کار و فعالیت دیگری جز انتشار بیانیه‌ ندارند،با منتشر کردن بیانیه‌ایی و فعال سیاسی خواندن “رامین حسین پناهی” فقط قصد تبلیغات حزبی خود را در عرصه‌ ایران و منطقه‌ دارند.ولی برای همگان آشکار و روشن است که‌ “رامین حسین پناهی” چه‌ کسی هست و چه‌ جرمی مرتکب شده‌ است.جالب است که با انتشار این شایعات در این چند هفته، بیشترین ضربه را به خانواده حسین پناهی زده اند که آثار آن از اعدام رامین بالاتر بوده است.
منبع:دیارو نادیار

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. تروریست کسی که از داعش پشتیبانی میکنه ترک های عقب مانده تروریست اردوغان و خامنه ای ترک مغول هستند یه روزی میاد که وحشی ها برگردن پیش چنگیز تخم چنگیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *