۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ترس و وحشت سرکرده اروپا نشین پژاک

  • ۲۶ دی ۱۳۹۱
  • ۲۹۱ بازدید
  • ۰

قتل سه تن از زنان عضو پ.ک.ک در فرانسه ترس و وحشت در وجود سرکرده اروپا نشین پژاک انداخته است.

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ،   قتل سه تن از اعضای اروپانشین پ.ک.ک ترس و وحشت عجیبی میان سران این گروهک بوجود آورده است بطوری که عبدالرحمن حاجی احمدی پادوی شماره یک سران پ ک ک از ترس اینکه وی را به قتل برسانند ، فعلا آپارتمان محل اقامت خود را در آلمان را تغییر داده است.

حاجی احمدی این روزها بدترین شرایط زندگی را سپری می کند ، مذاکرات پ.ک.ک با دولت ترکیه سبب دو دستگی در میان اعضاء و سران پ.ک.ک و پژاک شده است گروهی که کاملاً مخالف گفتگو و مذاکرات هستند و این کار را راهکاری برای نابودی پ‌ک‌ک می‌دانند. دسته‌یی دیگر معتقدند که دیگر زمان خشونت و جنگ مسلحانه به پایان رسیده و زمان آن فرارسیده که وارد فاز سیاسی شد. همین اختلافات داخلی را از عمده دلایل حذف سکینه جانسز می توان عنوان کرد. در این میان پژاک هنوز موضع مشخصی را اتخاذ نکرده؛ چون بر سردوراهی قرار گرفته که با کدامین ساز برقصد. چراکه پژاک از هردو دسته دستور می‌گیرد.

اکنون حاجی احمدی از ترس مرگ با صدور بیانیه ی دو پهلو  و مبهم می خواهد خود را از مرگ نجات دهد. در بیانیه ی اخیر  که بمناسبت قتل سه تن از زنان پ.ک.ک منتشر شده حاجی احمدی چنین اذعان داشت که ، مبارزاتی که پ.ک.ک برای تحقق آن تلاش می کند جا دارد تا چنین هزینه هایی را پرداخت کند. حال مشخص نیست که حاجی احمدی با صدور این پیام  این کشته ها را هزینه ی برای  پ.ک.ک می داند ! و یا این آنان را شهید در راه احقاق حقوق ملت کرد می داند؟ ! تفاوت زیادی میان هزینه با شهید دارد…  چرا که هزینه در امور دنیوی به کار گرفته می شود و به کار گیری کلمه هزینه  برای انسان به معنایی بی ارزش کردن شخصیت و مقام انسانی فرد می باشد در حالی که خطاب کردن کلمه شهید به انسان از ارزش و مقام بالایی برخوردار است که جان خود را فدایی ملت و آزادی کرده است . یقیناً این سرکرده تروریستی با صدور چنین بیانیه می خواهد جان خود را بیمه کرده و راه گریزی داشته باشد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *