۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • برای اولین بار فاش می شود/از سیر تا پیاز اعزام رامین حسین پناهی به داخل کشور تا ماجرای یک خیانت درون گروهی!+لزوم اجرای هر چه سریع تر حکم اعدام تروریست دستگیرشده کومله؛رامین حسین پناهی

برای اولین بار فاش می شود/از سیر تا پیاز اعزام رامین حسین پناهی به داخل کشور تا ماجرای یک خیانت درون گروهی!+لزوم اجرای هر چه سریع تر حکم اعدام تروریست دستگیرشده کومله؛رامین حسین پناهی

  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
  • ۳۶۸ بازدید
  • ۰

اختصاصی/
به گزارش سرویس بین الملل انجمن بی تاوان :”نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای”:روز جمعه ۲ تیرماه سال ۱۳۹۶ هجری شمسی بود که قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی و انهدام یک تیم تروریستی گروهک کومله شاخه عبدالله مهتدی که از مرز مریوان به قصد ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود،خبر داد.
این تیم در حوالی شهرستان سنندج،در تور عملیاتی نیروهای سپاه گرفتار شدند.
اعضای این تیم ۴ نفر بودند که در درگیری مسلحانه این تیم تروریستی با رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳ نفر از آنها کشته شده و یک نفر آنها نیز زخمی دستگیر شد.
فرد زخمی شده رامین حسین پناهی بود!

همین شخصی که امروزه از سوی گروهکهای تروریست ضد انقلاب بعنوان فعال سیاسی و فعال حقوق بشر نام برده می شود!!
اما پیشمرگان این تیم تروریستی که رامین حسین پناهی همراه آنها بود و توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسیده بودند؛
۱.حامد سیف پناهی ۲.بهزاد نوری ۳.صباح حسین پناهی
همچنین چهار نفر از مرتبطین این تیم نیز بدون مقاومت تسلیم شدند،افرادی که همگی به مسلح بودن و عضویت در گروهک کومله به صراحت اعتراف کردند.
رامین حسین پناهی بهمراه دیگر اعضای این تیم سرتاپا مسلح که با هدف ایجاد فضای رعب و وحشت،گروگان گیری،اخاذی،اقدامات تروریستی و به اعتراف خود (رامین حسین پناهی)،آدم ربایی و در نهایت قتل فرد ربوده شده،وارد شهر سنندج شده بودند،به دستور شخص عبدالله مهتدی وارد این ماموریت شده بودند.
نیروهای امنیتی رامین را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده و پس از بهبود و بازجویی و در نهایت تشکیل پرونده،نامبرده را به اتهام اقدام بر علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروهک تروریستی کومله و ورود مسلحانه با هدف اقدامات تروریستی به داخل کشور و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی،به دادگاه انقلاب معرفی کردند.
دادگاه نیز پس از بررسی محتویات این پرونده و بازخوانی این رویداد تروریستی و بازخواست رامین حسین پناهی،در نهایت نامبرده را به اعدام محکوم کرد.
تروریست های گروهکهای کردی از کومله و دمکرات گرفته تا پژاک و حتی منافقین در طول این ماهها از کیس رامین حسین پناهی تروریست کومله نهایت استفاده تبلیغاتی را کرده و در رسانه های خود هر کدام رامین را به نفع خود مصادره می کنند،چرا که می دانند رامین حسین پناهی بعد از اعدام از طرف آنها شهید !!معرفی شده و برای ماهها خوراک تبلیغاتی این گروهکهای تروریست فراهم می شود.
وجه مشترک تبلیغات این گروهکهای تروریست در فعال سیاسی نام بردن این تروریست شناخته شده کومله است!
تروریستی که ما را به یاد فرزاد کمانگر تروریست می اندازد که او نیز با آنکه عضویت وی در گروهک تروریستی پژاک بر همه عیان بود و بطور مسلح دستگیر شده بود و اعترافات مهمی نیز در خصوص اقدامات تروریستی اش انجام داده بود بعنوان فعال سیاسی و معلم آزادیخواه نام برده می شد!! گرچه این ترفند نیز راه به جایی نبرد و واقعیت امر بر همگان روشن شد که فرزاد کمانگر یک تروریست بود نه فعال سیاسی.
چرا که فعال سیاسی با قلم فعالیت می کند نه با اونیفرم نظامی و سرتا پا مسلح! حال ماجرای رامین حسین پناهی هم بی شباهت به آن ماجرا نیست و دست تروریستها برای همگان رو شده است و این ترفندها دیگر ره بجایی نمی برد.

هنوز اذهان عمومی فراموش نکرده که رامین حسین پناهی در حالیکه تصاویر او با لباس پیشمرگی و مسلح منتشر شده بود و همراه با یک تیم مسلح ۴ نفره از گروهک تروریستی کومله و به دستور عبدالله مهتدی از اردوگاه زرگویزله واردکشور شده بودند که به کمین نیروهای امنیتی افتادند و پس از درگیرس مسلحانه دستگیر شدند.
حال نکته حائز اهمیت این ماجرا در این است که این تیم مسلح از پیشمرگان کومله‌ “مهتدی” که‌ به‌ منظور خرابکاری و آدم ربایی وارد شهر سنندج شده‌ بودند،توسط خود مردم کرد شناسایی شده بودند و گزارش آن را به اطلاع نیروهای امنیتی می رسانند.
تعدادی از شهروندان سنندجی،به‌ محض مشاهده‌ این عناصر گزارش آن را به‌ نیروهای نظامی و امنیتی دادند و نیروهای امنیتی نیز با طرح برنامه‌ایی قصد دستگیری آن ها را داشتند که‌ با مقاومت این عناصر روبه‌رو شدند و ناچارا درگیری میان این افراد و نیروهای امنیتی در شهر سنندج روی داد که‌ منجر به‌ کشته‌ شدن ۳ عنصر گروهک کومله‌ و زخمی شدن یکی از آن‌ها شد.
فرد دستگیر شده‌ “رامین حسین پناهی” با وجود مشهود بودن عضویتش در این تیم تروریستی باز هم اما مطابق با قوانین موجود در کشور با او برخورد شد.
تروریستهای ضد انقلاب در حالی این موضوع را در بوق و کرنا کرده اند که در هر کشوری حتی کشورهای غربی،فرد یا افرادی که‌ مسلح باشند و علیه‌ امنیت ملی اقدام نمایند و در مقابل نیروهای نظامی و امنیتی کشورش دست به‌ اسلحه‌ ببرند،با توجه‌ به‌ قوانین موجودشان قطعا برخوردهای شدیدی با این نوع افراد خواهند کرد.
حال که‌ رامین حسین پناهی جرم‌هایش مشخص و روشن است با عضویت در کومله‌ و به‌ شیوه‌ی مسلحانه‌ وارد شهر شده‌ است و طی یک درگیری مسلحانه‌ بازداشت شده‌ است،مطابق قوانین جمهوری اسلامی با ایشان برخورد شد و این مسئله‌ نزد هیچ سازمان یا کشوری غیرمعقول نیست و جمهوری اسلامی برای پایداری امنیت و آرامش شهروندان باید چنین برخوردهایی با اینگونه‌ افراد داشته‌ باشد.
در این میان بازهم گروهکهای فرصت طلب کردی با علم بر تروریست بودن رامین حسین پناهی فرصت را غنیمت شمرده‌ و می‌خواهند از آب گل الود ماهی بگیرند که‌ این‌بار در این آب هیچ ماهیی وجود ندارد،این گروهکهای تروریست که‌ هیچ کار و فعالیت دیگری جز انتشار بیانیه‌ ندارند،با منتشر کردن بیانیه‌ های کذایی و فعال سیاسی نامیدن یک تروریست مسلح “رامین حسین پناهی” صرفا قصد تبلیغات حزبی خود را در عرصه‌ ایران و منطقه‌ دارند.
اما برای شناخت بیشتر رامین حسین پناهی ذکر توضیحات زیر ضروری است؛
رامین حسین پناهی فرزند محمد حسین پناهی و شریفه زرینی اهل سنندج متولد سال ۱۳۷۳ ، رامین در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ از کشور فرار کرده و به عضویت در گروهک تروریستی کومله شاخه عبدالله مهتدی در آمد.
رامین حسین پناهی در کومله ۲ برادر سابقه دار دارد؛
رفیق حسین پناهی مسئول امنیت کومله و امجد حسین پناهی از اعضای دفتر سیاسی کومله که در خارج کشور سابقه طولانی در فعالیت بر علیه مردم و نظام دارد.
رامین به واسطه حضور ۲ برادرش در کومله پس از سیر مراحل آموزش پیشمرگی،به سرعت برای انجام عملیات خرابکارانه آماده می شود.
او توسط عبدالله مهتدی سرکرده کومله،برای انجام عملیات خرابکارانه انتخاب شده و به وی ماموریت داده می شود تا به همراه ۳ نفر دیگر از عناصر تروریستی این گروهک به نام های؛
۱-حامد سیف پناهی
۲- بهزاد نوری
۳-صباح حسین پناهی
وارد کشور شده و عملیات های مهمی را در شهر سنندج و حومه انجام دهند.
غافل از اینکه این تیم قبل از حرکت توسط نیروهای امنیتی و نظامی شناسایی شده بودند!
تا اینکه در روز جمعه و در تاریخ دوم تیرماه سال ۱۳۹۶ در یک عملیات غافلگیرانه توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالیکه جهت انجام عملیات خرابکارانه وارد سنندج شده بودند،در حوالی این شهر به کمین نیروهای جان بر کف سپاه می افتند و عملیات مسلحانه آغاز می شود.
در جریان این درگیری ۳ نفر از آنان به هلاکت رسیده و رامین حسین پناهی در حالی که تیر خورده بود و زخمی شده بود،دستگیر می شود.
از این تیم به اصطلاح فعال سیاسی!! مقادیر زیادی،سلاح،تجهیزات کامل نظامی شامل کلاشینکف ،خشاب، نارنجک،وسایل پزشکی و کوله پشتی،بمب دست ساز و… کشف و ضبط گردید.
رامین برابر قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی باوجود اینکه عضو یک گروه تروریستی خارج از کشور بوده است و با هدف ورود غیر قانونی به داخل خاک جمهوری اسلامی و ایجاد رعب و وحشت و ترور و اینکه عضویت وی در گروهک تروریستی کومله که مورد حمایت آمریکا و عربستان سعودی در جهت اقدام برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با این حال از وکیل قانونی بنام حسین احمدی برخوردار بود،پس از سیر مراحل قانونی در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۶ به اعدام محکوم شد و این حکم نیز در دیوان عالی کشور در تاریخ ۲۲ فروردین مورد تائید قرار گرفت.
“اما چرا رامین حسین پناهی را روانه خاک جمهوری اسلامی کردند؟!”
برخی پیشمرگان کومله فرضیه ای دارند؛با این توضیح که؛
رامین حسین پناهی زمانی که وارد خاک عراق شد،در اردوگاه زرگویزله در خانه برادرش رفیق حسین پناهی مسئول امنیت گروهک تروریستی کومله بوده است و با برادر زن خود بنام نینا دختر منصور راوند یکی از سرکردگان سرشناس تروریست کومله رابطه داشته است و این قضیه باعث عصبانیت شوهر او می شود.
تا اینکه از طریق پدر زنش منصور راوند،برای اعزام به داخل کشور و…انتخاب می شود!
منصور راوند مسئولیت اکثر ترورهای داخل کشور را برعهده داشته و در سازماندهی و بکار گماردن تعداد زیادی از نزدیکانش در جهت روانه کردن به داخل خاک ایران سابقه چشمگیری داشته که از جمله آنها می توان به اعزام محمد راوند داماد سابق و برادر زاده اش،زانیار و لقمان فرزند و پسر عموی دوستش اقبال مرادی اشاره کرد.
بعد از دستگیری رامین و به هلاکت رسیدن ۳ نفر مذکور از تروریست های کومله،منصورراوند که وضعیت را نامساعد دید،بصورت غیر قانونی در تاریخ ۷ تیرسال ۹۶ درست ۵ روز بعد از هلاکت و دستگیری ۴ نفر فوق الذکر از طریق دریای ایجه به همراه ۱۵ نفر به طرف یونان حرکت کرده که با استفاده از خرابکاری منصور راوند دو نفر از دوستان خود که در قایق بوده و حاوی اطلاعات مهمی درباره منصور راوند بودند،غرق شدند و منصور سالم به مقصد رسید و راهی آلمان نزد دیگر فرزندانش شد!!.

کمپینی هم بصورت وسیع در کردستان عراق و کلن آلمان در جهت “نه به اعدام رامین حسین پناهی” توسط برادرش امجد حسین پناهی یکی از اعضای دفتر سیاسی گروهک کومله راه اندازی شد.
اما با وجود روانه کردن رامین حسین پناهی یکی از عناصر گروهک کومله سناریوی از قبل طراحی شده از طرف منصور راوند و رفیق حسین پناهی بخاطر ارتباطات نامشروع با نینا دختر منصور و همسر رفیق صورت گرفته است.
رفیق حسین پناهی هم همانند برادرش امجد حسین پناهی هیچگونه تلاشی برای نجات رامین انجام نداده است.
“این هم از سرنوشت تروریستهایی که حتی به خودشان هم رحم نمی کنند!”
“نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین