۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اسناد تجاوز جنسی به کودکان زیر ۱۸ سال در پ ک ک و پژاک

اسناد تجاوز جنسی به کودکان زیر ۱۸ سال در پ ک ک و پژاک

  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ بازدید
  • ۰

تجاوز جنسی و فساد اخلاقی از ماهیت های غیر قابل انکار گروه ها و فرقه های تروریستی می باشد ، ولی در این میان پ ک ک و پژاک در کنار این جنایت و رفتار غیرانسانی تجاوز جنسی به کودکان زیر ۱۸ سال را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: تجاوز جنسی فساد و فاحشه گری در گروه های تروریستی بیداد می کند، ولی گروه تروریستی پ ک ک و پژاک یک وجه تمایز با سایر فرقه ها و گروه های تروریستی دارد .

وچه تمایز پ ک ک و پژاک با سایر گروه ها در مورد فساد اخلاقی و بی بندوباری ، تجاوز به دختران و کودکان زیر ۱۸ سال می باشد، تجاوز به کودکان زیر ۱۸ سال در گروه های پ ک ک و پژاک یکی از جنایت های بشری در دنیا می باشد که فقط در این گروه  تروریستی سکانداری آن را بر عهده دارد. کارشناسان و محققان در زمینه ای حقوق بشر و حقوق کودکان در آخرین تحقیق خود از حضور ۳۰۰۰ کودک از زمان تاسیس فرقه (در سال ۱۹۷۸) تا کنون خبر داده اند.

تاکنون افشاگرهای بسیاری توسط عناصر جدا شده از فرقه در مورد تجاوز و نقض حقوق کودکان بیان شده است.

فرمانده هان گروه پرچمداران تجاوز جنسی به دختران زیر ۱۸ سال می باشند ولی تا  کنون گروه تلاش کرده این رفتار حیوانی را پنهان نمانید.

عگید گلار از فرمانده هان پ ک ک در شنگال  از فرمانده هانی می باشد  که ید طولایی در تجاوز به دختران زیر ۱۸ سال دارد . این فرمانده به تازگی عکسی در فضای مجازی منتشر کرده که هویت و چهره واقعی خود را بدون اغماز بیان کرده نموده است.

البته ناگفته نماند سوء استفاده از کودکان زیر ۱۸ سال توسط تمام فرمانده هان گروه امری طبیعی بوده و جزء رفتارهای لاینفک فرمانده هان گروه محسوب می شود. بالغ بر ۹۰ درصد افراد  جدا شده از فرقه  که  دوران کودکی را در مقرهای گروه بوده اند  بر این موضوع تاکید داشته اند.

عکس ذیل بیانگر واقعیت ها و ماهیت فرمانده هان گروه می باشد که کودکان زیر ۱۸ سال را تبدیل به بردگان جنسی کرده اند.

عگید گلار در کنار چند گریلای زیر ۱۸ سال که جزء محافظان این فرمانده می باشند.

۱۴۳۱۰۲۷۳_۱۲۸۳۵۰۶۲۴۲۸۷۲۳۲_۳۱۶۲۴۹۱۲۴۴۵۵۸۸۳۷۹۵۹_o

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین