۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ادعای تروریست های دمکرات :رفت و آمد گریلاها در بیمارستان عارفیان ارومیه ممنوع شد

ادعای تروریست های دمکرات :رفت و آمد گریلاها در بیمارستان عارفیان ارومیه ممنوع شد

  • ۳ تیر ۱۳۹۴
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

به تازگی حزب منحله دمکرات با طرح این موضوع که ، “گریلاهای پژاک که تا کنون با لباس گریلای در بیمارستان عارفیان ارومیه مداوا می شدند ، منبعد می بایست با لباس شخصی در بیمارستان حضور یابند”، در صدد انحراف افکار عمومی مردم می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: در پی درگیری اخیر پ ک ک با دمکرات ها در منطقه کله شین که سر آغازی جدید در تشدید اختلافات دیرینه ی این دو گروهک محسوب می گردد، با شروع جنگ رسانه ی میان این دو حزب، تنش ایجاد شده بین طرفین وارد مرحله جدیدی شده است.
اکنون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل به میدان جنگ برای هواداران و سران حزب شده ، و با پرده برداری از برخی واقعیت ها جنایتی را که آنان بر حق مردم کردستان در این چند سال روا داشته اند هویدا می گردد.
انتشار بیانیه های مختلف و یا مصاحبه ی سران حزب بر علیه یکدیگر منجمله اقدامات تخریب کارانه ی احزاب تروریستی بوده و احزاب را در دوجهبه ی کردهای اوجلانی و کردهای بارزانی قرار داده است.
وب سایت ماف نیوز وابسته به دمکرات در حرکتی سخیفانه خبر کذبی را منتشر کرده تا بدین شیوه پژاک را حزبی وابسته به جمهوری اسلامی ایران معرفی ، تا افکار عمومی را منحرف سازد.
ماف نیوز در این خبر مضحکانه نوشت ” رفت و آمد گریلاها در بیمارستان عارفیان ارومیه ممنوع شد”
ادعای بی خردانه ی که گریلاها پژاک تا به امروز با لباس گریلای در بیمارستان عارفیان ارومیه وابسته به سپاه پاسداران مدوا می شوند!؟ ولی باصدور نامه جدید منبعد گریلا بایستی با لباس شخصی در این بیمارستان حضور یابند و عدم احراز مفاد آتش بس میان حزب حیات آزاد کُردستان پژاک و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از دلایل اصلی صدور جنین نامه ی می باشد.
دمکرات با انتشار چنین خبری برآنند که پژاک را حزبی وابسته به جمهوری اسلامی ایران معرفی نمایند و در مقابل پژاک احزاب دمکرات و کومله را از اقمار بارزانی خوانده و با توجه به روابط دپپلماسی برتر ایران و اقلیم کردستان عراق آنان را جاسوس جمهوری اسلامی ایران می دانند.
سیاست های جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریست کاملا مشهود و مشخص می باشد ، گروه های معاند و ضد انقلاب تا به امروز دشمن ملت ایران بوده و دولت جمهوری اسلامی ایران تا کنون با هیچ کدام از احزاب بر سر میز مذاکره حضور نیافته چرا که مذاکره با تروریست ها یعنی خیانت به خون شهدا و مهم تر از همه این احزاب از نظر جمهوری اسلامی ایران تروریست و مقبولیتی ندارند که با آنان به مذاکره بپردازد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین