۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ❌❌اگر اعتصاب نکنید نه خودتان و نه کارتان در #امان نخواهید بود‼️

❌❌اگر اعتصاب نکنید نه خودتان و نه کارتان در #امان نخواهید بود‼️

  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۲۶۲ بازدید
  • ۰

?امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ رسانه‌های #معاند جمهوری اسلامی ایران مردم برخی شهرهای استان #کردستان را با فشار رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت وادار کردند که در اعتراض به #اعدام سه تن از اعضای گروهک #کومله اعتصاب کنند.

?به گزارش کُردتودی، در ابتدا افراد پشت پرده و تصمیم گیرنده این #اعتصاب روز دوشنبه ۱۹ شهریور را برای اجرای آن اعلام کردند اما وقتی احساس کردند که جامعه هنوز آماده پذیرش آن نیست و ممکن است با عدم پذیرش #مردم مواجه شود، تصمیم گرفتند روز #اعتصاب را به روز چهارشنبه به تعویق بیندازند تا بتوانند تاحد امکان افکار #عمومی را برای پذیرش انجام یک #اعتصاب سراسری آماده کنند.

?از همان ابتدای اجرای عملیات چون می دانستند مردم با آنها همراهی نمی‌کنند، گفتند اگر کسی به این #اعتصاب نپیوندد #جاش و خودفروخته است و باید تاوان پس بدهد و یقین بداند در امان نخواهد بود.

?اغلب کانالهای #معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و ترتیب دادگان این #اعتصاب در خروجی های خود آورده اند؛ به اصناف، اتاق های بازرگانی، مدیران پاساژها و بازارچەها، پیمانکاران و صاحبان شرکت ها و دفاتر خدماتی و تجاری، #بازاریان، مغازەداران و حتا دکەداران و #دستفروشان کە نان‌شان در مزدوری حاکمیت بودە و یا از سر خوش رقصی برای حاکمان و یا از روی بزدلی و محافظه کاری اقدام به باز کردن #بازارچەها، دکان، پاساژ و یا دفاتر کار نمایند هشدار می‌دهیم این اقدامات توسط جوانان میهن دوست و انقلابی تنبیه خواهید شد و خود و محل کارتان در #امان نخواهد بود!

?در بررسی‌های میدانی خبرنگار ما، اکثر مغازه‌دران #سنندجی عنوان کرده‌اند که مبادا توسط #معاندان نظام و گروهک‌ها به آنان برچسب جاش و خو فروش داده شود و از روی ترس و ناچاری مجبور شده‌اند کرکره #مغازه‌هایشان را پایین بکشند.

?بر اساس گزارش خبرنگار ما، جلو هر پاساژ و مجتمع تجاری عده‌ای #جوان که وابستگی و هویت آنها مشخص نیست مانع ورود مردم به داخل این پاساژها می‌شوند و در چند مورد سرایدار پاساژ را هم مجبور کرده‌اند که کرکره پاساژ را پایین بکشد و محل را ترک کند! و جای تعجب اینجاست که هیچ کسی به این افرد کاری ندارد هرچند که در تمامی مسیر خیابان پاسداران – فردوسی و طالقانی تنها چند مأمور #انتظامی رویت شده که آن هم مربوط به راهنمایی و رانندگی بوده است.

?به گفته خبرنگار میدانی کُردتودی، در سطح خیابان #سنندج افردی به صورت نامحسوس در حال گشت زنی هستند و #مغازه‌دارانی را که هنوز مغازه‌های خود را نبسته اند را به پایین کشیدن کرکره وادار می کنند که در چند مورد موجب #درگیری لفظی این افراد با دکان‌داران شده است و یکی از مغازه‌داران معترض به این #اعتصاب یک روزه، عنوان کرده ترتیب دادگان این اعتصاب تنها به فکر منافع خود هستند و تنها ما هستیم که ضرر می‌کنیم!

?در هرصورت توصیه ما این است که امروز #مغازه‌های خود را باز نکنید چون ممکن است به شما برچسب #خودفروش بزنند و یا اینکه نه خودتان و کارتان توسط #گروهک‌ها در امان نخواهید بود!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین