۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک بر خلاف سایر احزاب کُردی مخالف براندازی حکومت ایران است

پژاک بر خلاف سایر احزاب کُردی مخالف براندازی حکومت ایران است

  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۳۶۶ بازدید
  • ۰

اظهارات سخیفانه باران بریتان عضوء شورای رهبری پژاک سبب گردید هوادارن احزاب کلاسیک دمکرات و کومله با شایعه فراکنی میان جوانان و نوجوانان در سطح جامعه و نیز با دروغ گویی در شبکه های اجتماعی پژاک را وابسته به جمهوری اسلامی ایران معرفی نمایند.

به گزارش انجمن بی تاوان : حاکمیت و رسیدن به قدرت موضوع اختلافی میان احزاب کُردی بوده و این اختلافات هر روز رنگ و بوی تازه به خود می گیرد. احزاب کُردی از ابتدا با اتهام زنی به یکدیگر حزب رقیب را ناکارآمد ،واپسگرا و جیره خوار جمهوری اسلامی ایران معرفی می نمایند.
احزاب کومله و دمکرات پژاک را حزبی غیر ایرانی قلمداد کرده و این حزب را بازوی جمهوری اسلامی ایران در سرکوب قوم کُرد معرفی می نمایند و بالعکس پژاک خود را حزبی مدرن و با برنامه معرفی نموده و مبارزات ۷۰ سال احزاب کلاسیک را پوچ و بی اثر خوانده و عدم داشتن برنامه ی مدرن ، سیاست احزاب کلاسیک را شکست خورده می داند ،پژاک همچنین عدم تغییر رویکرد کومله و دمکرات را ناشی از وابستگی این احزاب به جمهوری اسلامی ایران معرفی می نمایند.

چندی پیش باران بریتان از اعضای شورای رهبری در مصاحبه ای مدعی شده است ،” پژاک بر خلاف سایر احزاب کُردی مخالف براندازی حکومت ایران است” این اظهارات سخیفانه پژاک هم اکنون موجی از شایعه فراکنی در شبکه های اجتماعی و سطح جامعه کُردی توسط هوادران احزاب کلاسیک دمکرات و کومله به راه انداخته است. هوادارن کومله و دمکرات در سطح جامعه و در میان نوجوانان و جوانان با واژه هایی ناسیونالیستی در راستای تخریب پ ک ک و پژاک این سازمان تروریستی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می دهند.

موضوع گیری شفاف جمهوری اسلامی ایران نسبت به احزاب تروریستی کُرد فصل الخطاب بوده و شایعه فراکنی احزاب در راستای تخریب یکدیگر نمی تواند خللی به سیاست های جمهوری اسلامی ایران وارد سازد.
شهادت ۱۱ تن از نیروهای سپاه پاسدارن در هفته گذشته سندی محکم بر رد و تکذیب شایعات در فضای جامعه کُردستان می باشد و جمهوری اسلامی ایران تمامی احزاب کُردی دمکرات ،کومله و پژاک را دشمن خود می داند و با این احزاب تروریستی در حال جنگ می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین