۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سیامند معینی در کجای سیاست پژاک قرار دارد؟

سیامند معینی در کجای سیاست پژاک قرار دارد؟

  • ۳ بهمن ۱۳۹۷
  • ۴۳۶ بازدید
  • ۰

روابط اقلیم کردستان عراق با ایران و ترکیه انتقاد های های زیادی را از جانب سیامند معینی رهبر گروهک تروریستی پژاک علیه بارزانی ها به همراه داشته است.

به گزارش انجمن بی تاوان، روز گذشته سیامند معینی رهبر مشترک گروهک تروریستی پژاک در مصاحبه با آرین تی وی، بارزانی ها را دشمن کردها خطاب کرده و آن ها را خائنین کردستان دانسته است.

معینی با انتقاد به رفتار گرم دولت اقلیم کردستان با ایران و به خصوص استقبال ویژه آن ها از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و برقراری روابط با ترکیه معتقد است بارزانی ها با هر دشمن کردها دوست هستند و این اقدام بارزانی ها را مایه شرم و تاسف می داند و آن ها را همدست قاتلان کردها معرفی کرده است.

وی بارزانی ها را بی شرم و حیا خطاب کرده و آن ها را به دست داشتن در کشتن صدها جوان کرد متهم کرد.

ریاست مشترک تروریست های پژاک همچنین مسعود بارزانی را بی شرف و بی حیا خوانده و انگل کردها می داند.

این اولین باری نیست که سیامند معینی بعد از روی کار آمدن به عنوان رهبر مشترک پژاک چنین صحبت هایی را علیه سایر احزاب کردی به زبان می آورد.این اقدامات و رفتارهای معینی باعث به راه افتادن انتقادات فراوانی علیه وی شده است.

این انتقادات حتی در داخل گروهک تروریستی پژاک نیز سیامند معینی را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده است که اعضای مجلس پژاک،سیامند معینی را نسبت به خارج شدن از اهداف اصلی گروه پژاک متهم کرده و از این خود سری و شخصی محوری معینی احساس خطر کنند.

مطابق اساسنامه پژاک مسئله کردها باید در چهارچوب خودمدیریتی دمکراتیک حل شده و پیشبرد اهداف پژاک منوط به روابط دمکراتیک با سایر بخش های کردستان می باشد که عدم حرکت سیامند معینی در این جهت انتقادهای فراوانی را علیه وی به همراه داشته است.این تا جایی پیش رفته است که سایر احزاب مخالف کردی بارها پژاک را به همکاری با ایران متهم کرده و نیروی نظامی پژاک را صرفا گروهی بی اثر و محافظ مرزهای ایران دانسته اند.

سیامند معینی ازابتدای بر عهده گرفتن مسئولیت رهبری مشترک پژاک همیشه به بارزانی ها به چشم نفرت و کینه شخصی نگریسته است و این از آن جا ناشی می شود که سال ها پیش قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران،بارزانی ها پدر سیامند معینی یعنی سلیمان معینی را به دار آویخته و سرش را تحویل رژیم پهلوی داده اند.

تصویر اعدام سلیمان معینی پدر سیامند معینی رهبر مشترک گروهک تروریستی پژاک به دست بارزانی ها

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین