۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خرابکاری‎های ضدانقلاب را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت/ مردم کردستان از ما امنیت می‌خواهند

خرابکاری‎های ضدانقلاب را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت/ مردم کردستان از ما امنیت می‌خواهند

  • ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • ۳۳۰ بازدید
  • ۰

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اقدامات ضدانقلاب با شعارهایشان تناقض آشکار دارد. مردم کردستان دروغ‌های ضدانقلاب را فهمیده‌اند. اگر از تک تک مردم کردستان سوال شود راضی به این کارهای مذبوحانه ضد انقلاب نیستند. اینگونه اقدامات ضدانقلاب و حمله به نیروهای مردمی و کارگاه‌هایی که برای توسعه کردستان فعالیت‌می‌کنند یک جنایت آشکار است.

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اقدام خرابکارانه ضدانقلاب در حمله به نیروهای مردمی سد داریان عنوان کرد: این اهدافی که ضدانقلاب که دنبال می‌کند در حقیقت خوش خدمتی برای کسانی است که از آنان دستور می‌گیرند.

وی افزود: خیلی روشن عرض می‌کنم که این‌‌ها (کومله، دموکرات و پژاک) مگر مدعی نیستند که یک گروه مردمی و خلقی هستند، آیا مردم کردستان از آنان خواستند که به نیروهای مردمی سد داریان حمله کنند و این حرکت زشت و این جنایت را انجام دهند. قطعاً اینگونه نیست، چون افرادی که در این سد مشغول فعالیت هستند نظامی نبوده و از خود مردم همین منطقه هستند که از آن کارگاه حفاظت می‌کنند.

شعار مردمی‌بودن ضدانقلاب دروغی بیش نیست

سردار رجبی گفت: این افراد به خاطر تأمین معیشت خود و خانواده‌هایشان در آن سد مشغول به کار هستند. این حرکت ضدانقلاب و حمله به این افراد عادی چه مفهومی دارد؟. شعار آنان که مدعی مبارزه برای مردم هستند قطعاً دروغی بیش نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: اخیراً مصطفی هجری سرکرده دموکرات نیز اعتراف کرد که زمانی با صدام همکاری می‌کردند و اکنون نیز اگر رژیم صهینونیستی به آنان سلاح و تجهیزات بدهد با آنان هم همکاری خواهند کرد.

وی تصریح کرد: عربستان نیز از این گروهک‌ها سوءاستفاده می‌کند و از آنان برای پیشبرد اهداف خود در ایران بهره می‌برد.

حمله به نیروهای مردمی یک جنایت آشکار است

این فرمانده سپاه گفت: اقدامات ضدانقلاب با شعارهایشان یک تناقض آشکار دارد. مردم کردستان دروغ‌های ضدانقلاب را فهمیده‌اند. اگر از تک تک مردم کردستان سوال شود راضی به این کارهای مذبوحانه ضد انقلاب نیستند. اینگونه اقدامات ضدانقلاب و حمله به نیروهای مردمی و کارگاه‌هایی که برای توسعه کردستان فعالیت‌می‌کنند یک جنایت آشکار است.

سردار رجبی بیان کرد: ما گروهک‌های ضدانقلاب را تعقیب کرده و با آنان برخورد خواهیم کرد. همانند برخوردهایی که در ماه‌های گذشته انجام شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: اقدامات ضدانقلاب در جهت اخلال در امنیت این منطقه است و به زمان خاصی هم محدود نمی‌شود.

با مخلان امنیت برخوردی قاطع خواهیم داشت

وی افزود: مردم کردستان از ما امنیت می‌خواهند، ماهم سرباز برقراری امنیت هستیم و ضدانقلاب مطمئن باشد با مخلان امنیت برخوردی قاطع و محکم خواهیم داشت.

این سردار سپاه خاطرنشان کرد: اولین مطالبه مردم از ما برقراری امنیت است. امنیت یک نعمت بزرگ است که حتی جلوتر از سلامتی هم قرار می‌گیرد چرا که سلامتی در گرو امنیت است.

سردار رجبی گفت: حمله به نیروهای مردمی و کارگاه‌های سدسازی مصداق عینی ضدانقلابی است و مردم هم این اقدامات را لعن و نفرین می‌کنند.

وی افزود: ما فرصت خرابکاری و کار ضدانقلابی را به گروهک‌ها نخواهیم داد. سپاه با داشتن سطح بالایی از آمادگی و هوشیاری، هیچ‌وقت فرصت خرابکاری را به ضدانقلاب نخواهد داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی یا گروهی امنیت مردم را نشانه رود، گفت: امنیت خط قرمز ما است و اولویتی‌ترین مأموریت سپاه نیز برقراری امنیت برای مردم است و لذا هر اقدام و حرکتی که مانع این مأموریت بزرگ شود با آن برخورد خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *