۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حساب تشکل های مردم نهاد قانونی از معاندین و قانون شکنان جداست

حساب تشکل های مردم نهاد قانونی از معاندین و قانون شکنان جداست

  • ۱۸ دی ۱۳۹۷
  • ۳۵۱ بازدید
  • ۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی که تامین امنیت و حمایت از تشکل های قانونی و مردم نهاد از آن جمله است حساب این بخش را از معاندین نظام و قانون شکنان جدا می داند.

به گزارش انجمن بی تاوان ؛حسین خوش اقبال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای گذشته چند نفر از اعضای گروهک های معاند نظام که در پوشش تشکل های زیست محیطی اعمال مجرمانه انجام می دادند، دستگیر شدند.
وی افزود: از مردم تقاضا می شود در مواجهه با پخش شایعات مختلف، صف دشمن و اقدامات غیر قانونی و پوششی آنها را از فعالیت های قانونی جدا و به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند.
خوش اقبال تاکید کرد: دولت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی که تامین امنیت و حمایت از تشکل های قانونی و مردم نهاد از جمله آنها است هرگز تردیدی به خود راه نمی دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کردستان یادآور شد: تفکیک فعالیت های قانونی از اقدامات ضد امنیتی ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و نظام در حمایت از مظلومان و انتقام خون شهیدان ذره ای عقب نشینی نمی کند.
خوش اقبال در توضیح بیشتر پوشش فعالیت محیط زیستی دستگیر شدگان گفت: تیر ماه امسال راننده یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر در کامیاران در یک اقدام ناجوانمردانه مورد تعرض و اصابت چندین گلوله از سوی برخی افراد وابسته به گروه های تجزیه طلب و بیگانه پژاک قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این حرکت تروریستی کوهسار فاتحی راننده آمبولانس و از اهالی بومی استان که نیتی جز خدمت رسانی به همنوعان خود نداشت مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد در حالیکه نیروهای جمعیت هلال احمر، صلیب سرخ و سایر نهادهای امدادی بر اساس پادمان های حقوقی با یک وجهه بین المللی در تمام دنیا در شرایط مختلف دارای مصونیت هستند.
خوش اقبال اظهار داشت: با توجه به بررسی ها و اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های بدست آمده از سوی نهادهای امنیتی، تعدادی از مرتبطان و عوامل گروهک های ضد انقلاب در شهادت راننده آمبولانس جمعیت هلال احمر که در قالب فعالیت های زیست محیطی وظیفه پشتیبانی و حمایت از این عناصر را به عهده داشتند، شناسایی و دستگیر و مورد برخورد قانونی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، شامگاه جمعه ۲۹ تیرماه امسال کوهسار فاتحی امدادگر هلال احمردر تیراندازی افرادی به سمت آمبولانس جمعیت هلال احمر در سه راهی بیاره (خروجی کامیاران به سمت سنندج) به شهادت رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *