۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکذیب خبر اعتصاب غذایی زینب جلالیان

  • ۹ مرداد ۱۳۹۷
  • ۲۹۰ بازدید
  • ۰

مصطفی مولودی وکیل زینب جلالیان خبر اعتصاب غذایی موکل خویش را تکذیب و این خبر کذب را سناریوی پژاک برای تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جوامع حقوق بشری اعلام نمود.

به گزارش انجمن بی تاوان ، مصطفی مولودی پس از استعفاء امیر سالار داودی وکالت زینب جلالیان از عناصر گروهک تروریستی پژاک را در زندان خوی بر عهده گرفته است .

انجمن بی تاوان صبح روز نهم ام تیرماه سالجاری طی تماس تلفنی با وکیل زینب جلالیان موضوع اعتصاب غذایی نامبرده را پیگیری نموده است . وکیل این زندانی پژاک اظهار داشت : خبر اعتصاب غذایی زینب جلالیان و نه زندانی دیگر را تکذیب می نمایم و این خبر کذب سناریوی پژاک در راستای جنگ روانی و تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جوامع حقوق بشری می باشد.
مولودی نیز در خصوص وضعیت جسمانی جلالیان گفت: وی در وضعیتی نرمالی بوده و به زندگی عادی خود در زندان ادامه میدهد و گوشی موبایل پیدا شده در اتاق هیچ گونه ربطی به زینب جلالیان ندارد.

وکیل جلالیان نیز به فشارهای وارده از سوی پژاک اشاره داشت و گفت: همکارم آقای امیر سالار داودی به دلیل تهدیدهای جانی از سوی پژاک از وکالت پرونده جلالیان استعفاء داد ،چرا که پژاک خواسته های غیر متعارف و غیر قانونی از وکلای پرونده درخواست می نماید ، و این درخواست از عهده ی وکلای پرونده خارج است ، تا کنون من از سوی پژاک تهدید جانی نشدم ولی از ابتدایی کار خود اعلام می نمایم ، بنده طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران پرونده زینب جلالیان عهده دار هستم و وارد بازهای رسانه ای و روانی پژاک نخواهم شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *