۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری پنتاگون به سازمان تروریستی ی پ گ / پ ک ک

تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری پنتاگون به سازمان تروریستی ی پ گ / پ ک ک

  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
  • ۳۴۲ بازدید
  • ۰

پنتاگون جزئیات بودجه ای که برای سال مالی ۲۰۲۰ از کنگره درخواست نموده است را اعلام داشت

بودجه ای۳۰۰ میلیون دلاری از سوی وزارت دفاع ایالات متحده امریکا، پنتاگون،  به سازمان تروریستی ی پ گ / پ ک ک که از نام SDG (نیروهای دموکراتیک سوریه) استفاده میکند تخصیص داده شد.

پنتاگون جزئیات بودجه ای که برای سال مالی ۲۰۲۰ از کنگره درخواست نموده است را اعلام داشت.

اعلام گردید که حکومت دونالد ترامپ از کنگره، بودجه ای ۷۱۸٫۳ میلیارد دلاری برای پنتاگون درخواست کرده است.

در صندوق جنگی، برای دیوار مرزی مکزیک که از سوی ترامپ طراحی شده است و برای وضعیتهای اضطراری، ۹٫۲ میلیارد دلار اختصاص داده شد.

حکومت امریکا که سال گذشته برای برنامه آموزشی – تجهیزاتی در عراق و سوریه در چهارچوب مبارزه با سازمان تروریستی داعش، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار تخصیص داده بود، امسال این مقدار را به ۱ میلیارد و ۴۵ میلیون دلار کاهش داد.

از صندوق مورد بحث، ۷۴۵ میلیون دلار به ارتش عراق و ۳۰۰ میلیون دلار به برنامه آموزشی – تجهیزاتی سوریه اختصاص داده شد. در این بودجه، برای حمایت از امنیت مرزی کشورهایی که با سوریه هم مرز میباشندف ۲۵۰ میلیون دلار در نظر گرفته شد.

بدین ترتیب پنتاگون، در چهارچوب مبارزه با داعش در سوریه، ۵۵۰ میلیون دلار برای محافظت از مناطق تحت اشغال سازمان تروریستی جدایی طلب ی پ گ / پ ک ک جدا شد.

پنتاگون سال گذشته برای برنامه آموزشی – تجهیزاتی و امنیت مرزی، ۵۵۰ میلیون دلار تخصیص داده بود.

حکومت امریکا که پایان مبارزه با داعش و خروج از سوریه را در دستور کار خود داشت، در صندوقی که به سوریه اختصاص داده بود، کاهشی نشان نداد.

از سوی دیگر در دوره ای که ایالات متحده امریکا، در پی یافتن نیروهای ائتلافی برای حمایت از ی پ گ / پ ک ک در سوریه، میباشد، پنتاگون به کشورهایی که “از عملیاتهای امریکا حمایت میکنند”، بدون مشخص نمودن نام منطقه و یا کشور، بودجه ای ۶۰۰ میلیون دلاری اختصاص داده است که این نیز بسیار جلب توجه میکند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین