۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بیانیه تحلیلی – انتقادی خانواده شهدای ترور کردستان و قربانیان تروریسم و افراطی گری

بیانیه تحلیلی – انتقادی خانواده شهدای ترور کردستان و قربانیان تروریسم و افراطی گری

  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۲۶۱ بازدید
  • ۰

شهدای کردستان مظلوم ترین و البته غیورترین مردان و زنان ایران بزرگ و سرافراز هستند که از ابتدای ترین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ تا شاید ساعاتی قبل و یا روزهای اخیر و حداکثر ماه گذشته خبر شهادتشان نقش پرچم سه رنگ ایران را از خزر تا خلیج فارس به اهتزاز در آورده است. بی شک خون های پاکی که برای اعتلای ایران بزرگ بر زمین ریخته است نخواهد گذاشت تا نامردی ها و بی کفایتی ها و البته خیانتها به سرانجامی برسد و این خونها خود نگاه بان محکم و استواری است تا همچون دژ بزرگی از کشورمان محافظت کند. خانواده شهدای ترور کردستان و قربانیان تروریسم و افراطی گری در سالهای اخیر بصورت خودجوش تلاش کرده اند تا حضوری فعال در عرصه جامعه کردستان داشته و مطالبات به حق مردم کرد را پیگیری کنند. تکلیف ما این است که نگذاریم فلسفه شهادت مظلومان کرد در کردستان فراموش گردد و به مسئولان و مردم غیرتمند کردستان یادآوری کنیم که شهدا رفتند تا انسانیت و شرافت انسانی اعتلا یابد.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ما است
در مقطع خطیر جاری لازم دیدیم مواردی را به مسئولان و مردم فهیم کردستان یادآوری کنیم و به عنوان پیشقراولان عرصه حفظ و حراست از میهن بزرگمان ایران نکاتی را متذکر شویم .

۱. به مسئولان کشور در عرصه های مختلف متذکر میشویم مسندی که بر آن تکیه زده امانتی است نزد شما که با خون پاک شهدا استوار است و اگر جز برای خدمت به مردم ایران بکار گرفته شود فردای قیامت باید در محضر حضرت باریتعالی پاسخگو باشید و ما نیز لحظه ای از مطالبه گری برای صیانت و حراست از خاک کشورمان کوتاه نخواهیم آمد. بر خی نارسایی ها و غفلت ها قطعا با هوشیاری و کار مضاعف و البته خالصانه مرتفع خواهد شد و با توجه به منابع ارزشمند کشورمان بن بستی در کشور وجود ندارد و باید تمام همت و توجه تان را به سمت داخل و توانمندیهای داخلی معطوف نمایید چرا که شرایط حال حاضر قطعا بسیار بهتر از دوران سخت جنگ تحمیلی و ایام گذشته است لذا هیچ غفلت و کوتاهی قابل پذیرش نیست .

۲. گذشته کردستان مملو است از رشادت ها و مقاومتها در برابر خیانتها و طمع ورزی مزدوران قدرتهای استعماری که از جاسوسی و ستون پنجمی برای رژیم بعثی صدام در هشت سال دفاع مقدس تا اکنون که همه دشمنان ایران از رژیم واپس گرای سعودی گرفته تا ایالات متحده به عنوان ام الفساد جهان با فعال سازی مزدوران خود در شکلهای مختلف تلاش میکنند تا با جنگ اقتصادی و نا امن سازی ایران رویای موهوم خود را به زعم باطل شان محقق کنند . حجم گسترده این خیانت ها که از سوی مدعیان حقوق کردها در میان گروه ها و به اصطلاح احزاب ورشکسته کرد از کومله و دمکرات با شعبه های گوناگون آن تا پ ک ک و پژاک و دیگران علیه مردم ایران و کردستان وارد میشود از حافظه مردم این سرزمین پاک نخواهد شد و همانگونه که در سالهای گذشته نتوانستند به امیال باطل خود دست یابند به لطف عنایت حضرت باریتعالی به زودی نابود خواهند شد.

۳. به دشمنان واقعی مردم کرد ایران بزرگ که در کشورهای همسایه لانه کرده و با دلارهای نفتی گاو شیرده ایالات متحده تلاش میکنند تا فضای کردستان را نا امن کنند هشدار می دهیم که اگر به رفتارهای کوردلانه خود ادامه دهند با مشت آهنین مردم کردستان روبرو خواهند شد که دیگر فرصت هر حرکتی از آنها سلب گردد و به سران احزاب و مسئولین اقلیم های مجاور نیز اتمام حجت میکنیم که اگر بساط این بازی های کودکانه را جمع نکنند ملت بزرگ ایران تکلیف آنها را یکسره خواهند کرد.

۴. در روزهای اخیر اخباری در برخی رسانه ها منتشر شده است که تلاش میکنند جای شهید و جلاد را عوض کنند و آشکارا در چشمان مردم کردستان نگاه میکنند و دروغ میگویند. فردی که اطلاعات غیر قابل انکار اقدامات تروریستی او به روشنی روز مشاهده میشود از درون زندان پیغام می دهد که فعال مدنی است. به همه عناصر تروریست، تجزیه طلب و خشونت گرا که سند دشمنی آنها با مردم کردستان همین بس که اکثر قریب به اتفاق قربانیان ترورهای آنها را مردم کرد و اهل سنت کردستان تشکیل می دهند نیز یادآور میشویم که شما در ذهن و فکر مردم کردستان منفور ترین و خبیث ترین هستید و خیانت و مزدوری تان هیچ گاه از خاطر مردم فهیم کرد پاک نخواهد شد و اسناد خیانت تان همانطور که پس از جنگ تحمیلی با عراق از پس پرده بیرون زد و جاسوسی و هم دستی تان با رژیم متجاوز صدام بر ملا شد امروز نیز برای ما چون روز روشن است.لذا از مسئولین قضایی و حافظان امنیت و تمامیت ارضی کشور میخواهیم با قاطعیت و صلابت با هر گونه حضور تروریست های تجزیه طلب و خشونت طلبی که هدفشان آسیب رساندن به شهروندان کرد ایرانی است مقابله کنند و فرصت عرض اندام از آنها را گرفته و اجازه ندهند خون پاک شهدای ترور و شهدایمدافع وطن پایمال شود.

۵. اما سخن آخر با نخبگان و فرهیختگان کردستان است؛ مقطع حاضر بسیار خطیر است و زمان آزمون، اگر غفلت جای هوشیاری و عافیت طلبی و محافظه کاری جای صداقت و شجاعت تان را بگیرد مطمئن باشید که مردم ایران و کردستان همواره جلوتر از نخبگان و سیاسیون حرکت کرده اند لذا هرگونه حمایت یا بی تفاوتی نسبت به تجزیه طلبان و خشونت طلبان که دشمن مردم ایران و کردستان هستند بی پاسخ نخواهد ماند .

انجمن خانواده شهدای ترور کردستان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *