۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • برادر شهید رسول گلابی :کردهای ایران از پژاک متنفرند

برادر شهید رسول گلابی :کردهای ایران از پژاک متنفرند

  • ۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۴۱۸ بازدید
  • ۰

ابراهیم گلابی برادر شهید گلابی در خصوص ماهیت کردستیز پزاک می گوید:تروریست های پژاک ادعا می‌کنند حقوق کردها را تعیین می‌کنند در حالی که خودشان به کردها ضربه می‌زنند و کردهای ایران از پژاک متنفرند…

به گزارش انجمن بی تاوان ،گروهک‌های تروریستی و تجریه‌طلبی چون کودار، پژاک و پ‌ک‌ک به دلیل جنایات و اقدامات تروریستی‌اشان موجب ناامنی همراه با وحشت‌آفرینی در مناطق کُردنشین ایران در غرب و شمال‌ غرب کشور شده‌اند.

آنها صدمات جانی و مالی متعددی ایجاد کرده و در پی این آسیب‌ها بوده که خانواده‌های قربانیان این حوادث در مراجع صالح قضایی اقدام به طرح شکایت کرده و احکام جلب عناصر عامل و معاون در اقدامات تروریستی صادر شده که با توجه به استمرار روند این اقدامات تروریستی این شکایات همچنان ادامه دارد.

این پیگیری‌ها منجر به صدور اعلام قرمز برای افراد مرتبط با پرونده‌های مربوطه شده اما متأسفانه تا کنون از سوی کشورهای اروپایی و آسیایی هیچ ترتیب اثری داده نشده و این به راحتی در آن کشورها تردد و زندگی می‌کنند.

در اثبات انزجار و نفرت هم وطنان کُرد نسبت به تحرکات پزاک و پ ک ک در ایران قربانیان و آسیب دیده گان پژاک مصاحبه های انجام می دهند تا صدای نفرت را به گوش جوامع بین الملی برسانند. ابراهیم گلابی نمونه بارزی از آسیب دیده گان پژاک می باشد و اشاره مختصری به سخنان این فرد آسیب دیده می نمایم

ابراهیم گلابی قد رشیدش در لباس کردی بیش از پیش رشادت کردنشینان را در ذهن تداعی می‌کند، جوان است اما خام نیست. بدون اندک ذره‌ای تردید با صدای بلند بی‌هیچ مِن و مِنّی به عنوان یک جوان کرد می‌گوید: به عنوان برادر شهید اعلام می‌کنم که ما کردها فریب حرف‌های پژاک و پ‌‌ک‌ک را نمی‌خوریم، آنها ۴۸ هزار کرد را ترور کرده و هزار خانواده را بی‌خانمان کردند، آنها ادعا می‌کنند که حقوق کردها را تعیین می‌کنند در حالی که خودشان به کردها ضربه می‌زنند و کردهای ایران از پژاک متنفرند…
وی در ادامه می‌گوید: بهترین آب و هوای ایران را داریم اما هیچ سرمایه‌گذاری حاضر نمی‌شود که در استان ما سرمایه‌گذاری کند. همه این‌ها به دلیل وجود آنها است؛‌ گروه‌های تروریستی را می‌گویم آنها عامل اصلی بیکاری جوانان ما هستند.

ابراهیم گلابی‌آقا که برادر شهید رسول گلابی‌آقا است ادامه می‌دهد: به دوستان کُردم همیشه می‌گویم که بیایید دست در دست هم دهیم، فریب تروریست‌ها را نخوریم آنها به غیر از غارت و باج‌گیری برای ما هیچ چیز دیگری ندارند؛ آنها دست‌آموخته اسرائیل، عربستان و آمریکا هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین